неділя, 24 вересня 2017 р.



ШКІЛЬНА ПРОГРАМА З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПРОПОНУЄ НАМ ТВОРИ, СПРЯМОВАНІ НА ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ЛЮБОВІ Й ПОШАНИ ДО БАТЬКІВ, РІДНИХ, ГЛИБОКОГО ВІДЧУТТЯ ЄДНОСТІ РОДИННИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ГОРДОСТІ ЗА СВІЙ РОДОВІД, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЧЕСТЬ РОДИНИ, ЗБЕРЕЖЕННЯ ЇЇ ТРАДИЦІЙ І НОРМ РОДИННОЇ МОРАЛІ. ТАК НА УРОЦІ В 7 КЛАСІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "СУСПІЛЬНО-ПОБУТОВІ ПІСНІ" Я ЗАПИТАЛА: "ДІТИ, А В КОГО ВДОМА ЗВУЧАТЬ НАРОДНІ ПІСНІ?" СПОЧАТКУ ЗАПАНУВАЛА ТИША, А ПОТІМ ДЕХТО ПРИГАДАВ, ЯК БАБУСЯ ЧИ ДІДУСЬ ЯКОСЬ СПІВАЛИ, КОЛИ ЗБИРАЛАСЯ РІДНЯ ЗА СТОЛОМ АБО ПРИХОДИЛИ КУМИ, ДРУЗІ. "НУ ЩО Ж, ШАНОВНІ, У ВАС ВІДБУВАЄТЬСЯ ВТРАТА РОДИННИХ ЦІННОСТЕЙ, А ЩОБ ВАМ ЦЕ ДОВЕСТИ, ВИКОНАЙТЕ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - НАМАЛЮЙТЕ РОДОВІДНЕ ДЕРЕВО, ПОЧИНАЮЧИ ВІД ПЕРШОГО КОЛІНА, ТОБТО "Я" (ДРУГЕ - БАТЬКО, МАТИ, ТРЕТЄ - ДІДУСЬ, БАБУСЯ). ТОЖ ПОДИВИМОСЯ, ДО ЯКОГО КОЛІНА ХТО ДІЙДЕ". РЕЗУЛЬТАТИ БУЛИ ВРАЖАЮЧИМИ: ХТОСЬ ДІЙШОВ ДО ТРЕТЬОГО (БАБУСЯ, ДІДУСЬ), ХТОСЬ - ДО ЧЕТВЕРТОГО (ПРАБАБУСЯ), І ТІЛЬКИ ОДИНИЦІ СТВОРИЛИ РОДОВІДНЕ ДЕРЕВО ДО ШОСТОГО-СЬОМОГО КОЛІНА, ДІЗНАВШИСЬ, ЩО СЕРЕД ЇХНІХ ПРАЩУРІВ БУЛИ КОВАЛІ, СОТНИКИ, ГОНЧАРІ, ЧУМАКИ; ЩО У БАБУСЬ БУЛИ КРАСИВІ ІМЕНА НА КШТАЛТ АКУЛІНА, МОТРОНА. ТАКИЙ ПРИЙОМ ЗМУСИВ ДІТЕЙ ЗАДУМАТИСЯ НЕ ТІЛЬКИ НАД ТИМ, ЧОМУ ДЕХТО ПАМ'ЯТАЄ СВІЙ РІД, А В КОГОСЬ ЗАБУВСЯ, А Й ГЛИБШЕ ВЧИТАТИСЯ В ЗМІСТ НАРОДНОЇ ПІСНІ, ЗРОЗУМІТИ ІСТОРІЮ ЇЇ СТВОРЕННЯ, ВІДЧУТИ ТРАГІЗМ ЧУМАКА Й КОЗАКА, ЩО ЗАЛИШИЛИСЯ НА ЧУЖИНІ БЕЗ РІДНИХ.







Немає коментарів:

Дописати коментар

ТРИ ПЕРЕМОГИ ЗДОБУЛИ НА ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ ЧИТАННЯХ, ПРИУРОЧЕНИХ ДО 205 РІЧНИЦІ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ, МОЇ ВИХОВАНЦІ: ОВСІЄНКО ДАРИ...