середу, 6 вересня 2017 р.

У 8 КЛАСІ МИ ЗНАЙОМИМО УЧНІВ З ТВОРЧІСТЮ 
В. ГОЛОБОРОДЬКА. ЩОБ КРАЩЕ ДІТИ УСВІДОМИЛИ ВСЮ ДИВОВИЖНІСТЬ, РИТМІЧНІСТЬ ВЕРЛІБРУ, МОЖНА ЗАПРОПОНУВАТИ ЇМ САМИМ СКЛАСТИ ТАКУ ПОЕЗІЮ, СКОРИСТАВШИСЬ ДІБРАНОЮ МЕЛОДІЄЮ І ТАКИМИ СХЕМАМИ:
Я……………………………………………………(дві характерні для тебе риси)
Я хотів(ла) би знати…………………………………………(те, що тебе цікавить)
Я чую…………………………………………………………………(уявний звук)
Я хочу……………………………………………………………(реальне бажання)
Я уявляю собі…………………………………………..(те, що ти собі уявляєш)
Я турбуюсь про……………………………………………..(те, що тебе турбує)
Я радію……………………………………………………….(те, що тебе радує)
Я ………………………………………………………….(повтор першого рядка)

Я знаю……………………………………………(істина, в якій ти впевнений (на))
Я стверджую……………………………………………………(те, у що ти віриш)
Я мрію……………………………………………………….(те, про що ти мрієш)
Я намагаюся………………………………………………..(те, що ти намагаєшся)
Я сподіваюся…………………………………………….(те, на що ти сподіваєшся)
Я ……………………………………………………………(повтор першого рядка)


Немає коментарів:

Дописати коментар

ТРИ ПЕРЕМОГИ ЗДОБУЛИ НА ШЕВЧЕНКІВСЬКИХ ЧИТАННЯХ, ПРИУРОЧЕНИХ ДО 205 РІЧНИЦІ З ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ, МОЇ ВИХОВАНЦІ: ОВСІЄНКО ДАРИ...